sistema anti collision ||scorta a vostra vita

A causa di l'operazione frequente incrociata di i veiculi in l'area minera, l'ambiente di travagliu cumplessu di i veiculi, è a distanza di vista limitata di i cunduttori, hè faciule per causà accidenti gravi cum'è graffi, scontru, rotulamentu è scontru per via di fatigue, cecu. l'area di l'angolo visuale, inversione è guida, risultatu in arrestu, compensazione massiva è responsabilità di i capi.
U sistema adopra a tecnulugia di posizionamentu GPS, tecnulugia di cumunicazione wireless, supplementata da alarme di voce, algoritmu di predizione è altre tecnulugia per risolve cumplettamente i prublemi chì i gestori di produzzione perplessi cum'è l'accidenti di collisione di veiculi causati da i fattori sopra, è gestisce in modu ordinatu i prublemi di guida di i veiculi in l'area minera, in modu di furnisce una guaranzia di sicurezza affidabile per a pruduzzione normale di a minera aperta.
nutizie 1
Avvisu di sicurità
U sistema registra l'infurmazioni di u locu di u veiculu in tempu reale, è u processa attraversu u cloud computing.Quandu u veiculu hè vicinu à a distanza periculosa da altri veiculi, u sistema mandarà un alarme è dà struzzioni à u veiculu.
Dichjarazione di risicu
Capture l'infurmazioni di u locu di u veiculu per migliurà a sicurità di u trasportu, cum'è dati di operazione, rapporti di dati, monitoraghju di risichi, etc.
Promemoria di vigilazione di guida di notte
Quandu si guida di notte è a visione ùn hè micca chjaru, pò furnisce à u cunduttore infurmazione in tempu reale nantu à s'ellu ci sò veiculi intornu.Se i veiculi circundanti appariscenu, a voce sarà automaticamente alarme.
Avvisu automaticu 24 × 7
U travagliu tuttu u ghjornu senza esse affettatu da u clima: sabbia, nebbia densa è u malu tempu, porta facilmente a barriera di perspettiva.


Tempu di Postu: Dec-27-2022