Beijing Soly hà implementatu cù successu u prughjettu di u sistema di gestione di cuntrollu duale di sicurezza

imagine 1
Beijing Soly Technology Co., Ltd. è Daixian Mining Co., Ltd. hà firmatu successu u cuntrattu di "Safety Double Control Management System Project" in u lugliu 2022. U prughjettu fucalizza nantu à l'idee di gestione di piena participazione, rispunsabilità chjaru, gestione di prucessu è cuntrollu, gestione sistemu, ciclu PDCA, è si cuncentra nantu à i moduli di gestione di sicurità 15, cumpresi a gestione gerarchica di risicu di sicurità è cuntrollu, rilevazione di periculu nascostu è gestione, furmazione, educazione è esame.
imagine 2

Sonda di u situ di u pruprietariu

imagine 3

L'esperti in sicurezza participanu à a discussione di a riunione

Dopu à firmà u cuntrattu, Beijing Soly Technology Co., Ltd hà subitu stabilitu una squadra di prughjettu per stallà in l'unità di u pruprietariu, è rapidamente hà custruitu un prototipu di sistema di gestione di cuntrollu duale di sicurità basatu nantu à a piattaforma d'infurmazioni di gestione di cuntrollu di sicurezza duale cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti. di Soly.In u prucessu di a custruzzione di u prughjettu, a squadra di u prugettu hè stata affettata da fatturi avversi cum'è a situazione epidemica per parechje volte.A squadra di u prughjettu hà lanciatu u pianu d'emergenza in u tempu è hà aduttatu l'uffiziu remotu, un riassuntu di ogni ghjornu, un rapportu settimanale è altri metudi per riduce in modu efficace l'impattu di fatturi avversi nantu à u prugressu di u prugettu.
imagine 4

Discussione di sviluppu di u gruppu di prughjettu

Ricertamenti, u prugettu hè statu messu in opera in Daixian Mining Co., Ltd cum'è programatu, è parechje volte di furmazione di u persunale sò state realizate cum'è previstu.
imagine 5
imagine 6

Formazione in linea di u pruprietariu

Attraversu a custruzzione di un sistema di gestione di cuntrollu duale di sicurezza, i prublemi cum'è a divisione di e responsabilità incerta, u monitoraghju prematuru di a rettifica di periculu nascostu, u pesante travagliu statisticu quotidianu di i dirigenti, è l'impattu di l'esame centralizatu offline nantu à a produzzione seranu risolti in modu efficace, è ugettivi di custruzzione cum'è a rispunsabilità di sicurità detailing, standardizazione di sistema di gestione, spicializazioni accumulazione di cunniscenza, mobilità di gestione in situ, è analisi intelligente è valutazione di a gestione di sicurità minera mudernu contea sarà infine realizatu.
Beijing Soly Technology Co., Ltd si basa nantu à l'industria, si dedicà à l'industria, sviluppa in permanenza u mercatu, crea prudutti di sistema di gestione di cuntrollu duale di sicurezza, è face cuntributi positivi à migliurà u livellu di gestione di a sicurezza intrinseca di l'imprese.


Tempu di Postu: Dec-27-2022