Custruì mine intelligenti nantu à u tettu di u mondu, mancanza d'ossigenu micca mancanza d'ambizione, ricerca di alta altitudine di più altu!

Intelligent Mining
Dapoi marzu 2021, Shougang Mining Beijing Soly Technology Co. Cù u scopu di "situ senza guardianu, cuntrollu intensivu, gestione intelligente è efficienza di u tempu ottimizatu", custruisce una minera intelligente in fossa aperta per a miniera Julong Polymetallic cù u "Sistema di Dispatching è Control Smart per Open Pit Trucks" cum'è l'efficienza main line.me ", custruì una minera intellettuale aperta per a miniera Julong Polymetallic cù u "Smart Dispatching and Control System for Open Pit Trucks" cum'è a linea principale.

Custruì mine intelligenti nantu à u tettu di u mondu, mancanza d'ossigenu micca mancanza d'ambizione, ricerca di alta altitudine di più altu!(1)

A miniera di Julong Polymetallic si trova nantu à u Plateau Qinghai-Tibet, cunnisciutu cum'è u "tettu di u mondu", è Shougang Soly hà investigatu cumplettamente l'ambiente geograficu speciale.U disignu incorpora l'esperienza di più di 30 mine in casa è à l'esteru.

A mancanza d'ossigenu ùn hè micca una mancanza d'ambizione, a ricerca di alta altitudine più altu!Attraversu u travagliu duru di a squadra di u prugettu, un centru di cummandu di pruduzzione di minera intelligente hè statu stabilitu à una altitudine di 4698 m, una stazione di basa wireless di rete dedicata 4G hè stata custruita à una altitudine di 5500 m, è un sistema di gestione di dispatch intelligente chì integra dispatch intelligente, operazione di sicurezza. è u monitoraghju di a produzzione hè stata custruita nantu à a teoria di a coordinazione è ottimisazione, cù l'urdinatore, a cumunicazione muderna, u posizionamentu satellitare GPS + Beidou è altre tecnulugia in modu integratu.

Intelligenza di gestione
A cuscenza di a situazione, a cunniscenza in tempu reale di u locu è u statu di l'equipaggiu, è u cumandamentu è u cuntrollu di a produzzione senza equipaggiu in tuttu.

Pruduzzione efficace
Abbinamentu automaticu di camioni è pale, ottimisazione intelligente di camini, riduzione di distanze di trasportu, riduzzione di u cunsumu d'energia è ottimisazione di l'efficienza di a produzzione.

Sicurezza di guida
Monitoraghju di a cabina + monitoraghju di u sistema di guida anti-fatica, sensazione dinamica di u statu mentale di l'operatore, per prutege a guida sicura di u cunduttore.

Mining intelligente, u futuru hè ghjuntu.Shougang mining Soly hà da cuntinuà à spiegà è studià a custruzzione di minieri intelligenti in diversi campi, sparte rializazioni tecniche cù l'imprese minieri domestici è stranieri è creà una era intelligente per i minieri.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022