"Epidemie" hè inesurable, è duvemu cuntinuà à luttà - rende u tributu à tutti i travagliadori di Soly in a scena di Julong Copper Mine

Fragrance di cannella, vaghjimu d'oru in uttrovi.Davanti à round dopu round di attacchi bruschi di l'epidemie, per assicurà a cunnessione liscia di diversi travaglii durante u periodu speciale, l'impiegati di Soly Company sò uniti, stabili è urdinati, è sò impegnati à luttà in fronte. linea di scena di Tibet Julong.

In u ghjugnu di questu annu, Wang Lianshuai, Zhang Shiwei è altri ghjunghjenu à a so destinazione, a zona minera più alta situata nantu à u tettu di u mondu à una altitudine di 4700 metri - u Zijin Julong Mining Area in Tibet.

U scopu di stu viaghju hè di stallà è debug novi terminali, cusì chì a minera pò ghjunghje sin'à minera intelligente, high-yield è efficaci più prestu pussibule.Per assicurà a fine di u travagliu di alta qualità è efficace, u so tempu di ogni ghjornu hè pienu di travagliu.À 8:00 am, ghjunghjenu à a zona minera è cuminciaru à travaglià.Ùn turnavanu à l'albergu finu à circa 11:00 pm, è ancu u sabbatu, dumenica è vacanze, per risolve i bisogni di u pruprietariu u più prestu pussibule.

wps_doc_1

À u principiu d'aostu, una epidemia brusca si sparse in u Tibet, facendu più difficiuli di avanzà u tempu di custruzzione digià urgente.Ùn sò micca solu affruntà l'ambienti duru, u clima duru è l'incomfort fisicu à l'altipiano, ma ancu anu da risolve l'inconvenienti causati da a mancanza di materiali in a vita.

wps_doc_2

Sicondu a pulitica di prevenzione di l'epidemie, u partitu mineru ùn era micca permessu di entre in a minera.L'alberghi precedenti rifiutanu di stà per via di a pulitica, è l'alberghi circundanti eranu quasi pieni.Dopu parechje volte, truvonu un hotel per risolve u prublema di l'alimentariu è l'alloghju.

wps_doc_3

Dopu chì u prublema hè stata risolta, anu cuntinuatu à cumunicà attivamente cù a minera per parechje volte, striving à andà à a minera u più prestu pussibule è cuntinuà à prumove u prugressu di u prugettu.Tuttavia, cum'è a situazione epidemica in Tibet s'hè aggravata gradualmente, a situazione lucale hè ghjunta à u puntu chì l'alberghi ùn ponu micca esce, ma ùn anu micca rinunciatu.Per assicurà u sviluppu lisu di u travagliu, si mettenu in a preparazione di piani è materiali pertinenti per u travagliu di seguitu in l'alberghi, è per permette à i pruprietarii di ottene una produzzione è minera intelligente, d'altu rendimentu è efficiente appena. cum'è pussibule, sò cuscienziosi è travaglià dura, Anu sempre luttatu in a prima linea cù un altu entusiasmu di travagliu è una attitudine seria è rispunsevuli, è disse: "A situazione epidemica ùn pò micca piantà a nostra determinazione di chjappà cù u prugettu. A situazione epidemica. hè una prova, ma ancu una uppurtunità. In l'hotel, faremu ancu u nostru travagliu bè è organizà u travagliu dopu, per chì i patroni ùn anu micca preoccupazione ".

wps_doc_4
wps_doc_5

Cum'è un ingegnere tecnicu, ùn si scurdanu mai di a so intenzione originale, avanzanu, è dimustranu cumplettamente a credenza chì "a mancanza d'ossigenu hè mentre ùn manca micca in spiritu, è altitudine più altu cù standard più altu".U tempu passa è l'ingenuità cuntinueghja.Praticà a missione originale cun travagliu duru è dimustrà lealtà è rispunsabilità in i posti ordinali.


Tempu di Postu: Nov-15-2022