Combatte l'epidemie, assicuratevi u prugressu, attenite à u postu è mostra a responsabilità

U livellu 280 di Shangqing Mine in Jilin Tonggang Slate Mining hè statu chjusu in Aostu.Cum'è una cundizione necessaria per a ripresa di a pruduzzione, u prughjettu di locomotiva elettrica senza pilotu hè assai strettu.Slate Mining Company è Tonggang Group attachenu una grande impurtanza à stu prughjettu, è a pressione di u prugettu hè assai alta.I membri di u Dipartimentu di u Prughjettu sò stati stabiliti in l'Aostu, dopu l'acquistu di l'equipaggiu, a stallazione è a cummissione sò stati realizati, è infine messi in opera in u Novembre, chì hè statu ricunnisciutu da u Pruprietariu è l'uffizii di gestione d'urgenza municipale è provinciale.L'operazione liscia di u prugettu pò esse assicurata solu grazia à l'urganizazione ordinata durante a custruzzione è a cumissioni.
imagine 1
1. Garanzia di u tempu di u funziunamentu: a capacità di trasportu di cage di l'arbulu ausiliariu di Shangqing Mine hè povira, è più di 100 travagliadori falanu u pozzu ogni ghjornu.Per accelerà u prugressu di u prugettu è migliurà l'efficienza di u funziunamentu, i membri di u Dipartimentu di u Prughjettu seguitanu u primu turnu di gabbia per falà u pozzu ogni ghjornu, è pruvate à accurtà u tempu d'attesa per a gabbia.
2. Arrangià raghjone u pianu: crià un gruppu WeChat per a gestione di u prughjettu è u persunale di a custruzzione à a prima volta, è u capu di u prughjettu coordinarà in modu unificatu.Ogni dopu meziornu o sera, urganizà u pianu di u travagliu di u ghjornu dopu in anticipu è mandà lu à u gruppu WeChat, è l 'unità di custruzzione vi uniformly cumunicà à a riunione matina di u ghjornu dopu à maximize l' efficienza di u travagliu, è sparte u travagliu di ogni ghjornu. cuntenutu.
imagine 2
3. Alta intensità di travagliu fisicu: a distanza di 280 operazione stradale horizontale hè troppu longa, è ci vole 1 ora per vultà è da a camera locomotiva.Inoltre, quandu debugging a locomotiva, ci vole circa 15000 passi per vultà in ogni tunnel, è tutti portanu stivali di pioggia sottu terra.
imagine 3
4. Avanzata tecnicu: In u principiu di u prughjettu di u prughjettu, i tecnichi anu scontru prublemi di cumunicazione cù u convertitore di frequenza ABB.Per ottene una guida senza pilotu di locomotiva elettrica u più prestu pussibule, u direttore tecnicu di u prugettu hà pigliatu un set di equipaghji di convertitore di frequenza da un veiculu di standby, l'hà purtatu à a residenza, falò à u pozzu per a messa in cumissioni in u ghjornu, è vultò à a residenza per cumissioni continuu di notte.A prova durò finu à 2 am ogni ghjornu.Dopu à sette ghjorni è notti di sforzi, stu prublema maiò hè stata finalmente risolta, Duranti stu periodu, u tempu di sonnu di basa di ghjornu hè di 5 ore.
5. Pigliendu u prugettu cum'è a casa: u capu di u prugettu hè statu trasferitu direttamente da a Mongolia Interna à Baishan à principiu di lugliu per ripiglià u prughjettu di locomotiva elettrica senza equipaggiu sottu Shangqing Mine di Tonggang Slate Mining finu à u principiu di dicembre, è turnò à u so postu solu dopu à un riposu di trè ghjorni durante u ghjornu Naziunale.
6. Peak shift operation: In u stadiu iniziale di a cumissioni di a stazione di basa, a locomotiva spessu si ferma è disconnected durante a guida.Slate Mining Company dà una grande impurtanza à questu, è Tonggang Group manda trè esperti di livellu artighjanali à u dipartimentu di u prugettu per furnisce assistenza.Per ùn affettà a produzzione, u Dipartimentu di Prughjettu hà decisu di prufittà di u tempu di non pruduzzione da 0:00 à 8:00 di notte per rectificà a pusizione di l'antenna di a stazione di basa.Dopu à 4 ghjorni è notti di sforzi, u prublema di jamming signali hè statu infini risolta, è 3 sperti di Tonggang dinù evacuated successu da u situ di u Dipartimentu Prughjettu.
7. Ùn avemu micca paura di difficultà è travaglià inseme: l'ora di pranzu dopu à falà u pozzu ùn pò esse garantitu.A temperatura in u pozzu hè bassu, è ùn ci hè micca un equipamentu di riscaldamentu à microondas.Pudemu solu cunfidendu u pane, u latti è l'altri alimenti purtati in a matina per alimentà a nostra fame.A volte andemu ancu nantu à u pozzu cù u stomacu viotu finu à 15:00.I membri di u Dipartimentu di u Prughjettu ùn anu micca lagnatu di l'ambienti duru in u situ, è ognunu hà dimustratu u so spiritu di squadra cù una attitudine pusitiva è alta.
8. In fronte à a situazione epidemica, avemu cooperatu attivamente: à a mità di nuvembre, a situazione epidemica in Baishan City era severa, è avemu sempre cumunicatu cù Shangqing Mine per implementà strettamente a pulitica di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.À 6:00 am u 29 di nuvembre, l'Uffiziu di Prevenzione è Controlu di l'Epidemia di Baishan hà liberatu e misure di cuntrollu in tutta a cità.Avemu immediatamente cumunicatu cù Shangqing Mine è urganizatu u persunale per portà e cose di casa in a fabbrica per assicurà u prugressu lisu di u prugettu.
imagine 4
Durante u focu, avemu vistu a coesione generale è l'esekzione di a cumpagnia è a ferma credenza è a dedizione di ogni minatore.Credu chì cù i sforzi cumuni di tuttu u persunale, tutte e difficultà seranu superate è tutte e difficultà seranu superate.Quelli chì si fermanu à a situazione epidemica cumpiendu e responsabilità di i minatori cù e so propiu azzioni pratiche,


Tempu di Postu: Dec-27-2022