Investigate, amparà è espansione idee, scambià, riassume è fà novi sforzi

In l'annu passatu, avemu ricevutu più di 20 gruppi di ricerca è avemu parlatu di u sviluppu di e mine intelligenti.Uni pochi ghjorni fà, Shoukuang Soly hà ricevutu una visita da una delegazione minera.I capi di Shoukuang Soly accolgono calorosamente a visita di a delegazione è accumpagnavanu in tuttu u viaghju.

Dopu à l'arrivu di a delegazione, sò ghjunti prima à Xingshan Iron Mine di Shougang Mining Company.À u centru di dispatch di Xingshan Iron Mine, anu visitatu a custruzzione di una minera intelligente di Xingshan Iron Mine, hà avutu scambii approfonditi cù i capi di mine, è sparte a situazione generale, u sistema d'infurmazione, u sviluppu intelligente è altre sperienze di a custruzzione intelligente di a miniera. di Xingshan Iron Mine.

Allora andò à u livellu sotterraneo - 330 per investigà l'equipaggiu intelligente di Xingshan Iron Mine.Attraversu l'osservazione stretta è l'intruduzioni dettagliate da u persunale di l'accoglienza, a delegazione hà amparatu nantu à a custruzzione di a miniera è u prucessu di produzzione, a tecnulugia minera, e misure di prutezzione di l'ambiente è di sicurità, è a custruzzione di mine intelligenti è di miniere verdi in dettaglio, è hà avutu una cumunicazione approfondita è scambià cù a persona rispunsevuli di l'impresa nantu à a custruzzione di i minieri intelligenti è i minieri verdi.I dui lati approfondiranu e visite mutuali, espansione i scambii è a cuuperazione, amparà da l'esperienza di sviluppu di l'altri, è s'impegnanu à cumplementà e forze di l'altru è prumove u prugressu cumuni.

wps_doc_1
wps_doc_2
wps_doc_3

In u dopu meziornu di u stessu ghjornu, sò ghjunti à Dashihe Concentrator di Shougang Mining Company, visitatu a custruzzione di mappa di beneficenza intelligente di Dashihe Concentrator in u centru di dispatching, è avianu scambii approfonditi cù i capi di mine.A squadra d'investigazione hà parlatu assai di u sistema di pruduzzione è di trasportu, di e prucedure operative standard, etc., è hà dettu chì in u futuru, rinfurzà ancu più l'interazzione, amparà attivamente da l'esperienza è e pratiche, prumove l'integrazione di a scienza è a tecnulugia, è cunsulidà è rinfurzà l'interazzione. sviluppu di alta qualità di a cumpagnia.

wps_doc_4

Jiujiang Wire Pelletizing Plant hè un prughjettu d'automatizazione implementatu da Beijing Soly Technology Co., Ltd. in 2021. Attraversu visite in situ, scambii tecnichi, dumande è risposte, a delegazione hà esploratu in profondità a megghiu pratica di cumu custruisce una fabbrica intelligente per ottene. pruduzzione efficaci, hà amparatu u modu di pruduzzione magra principali è i metudi di gestione, è hà capitu diverse tecnulugii abilitanti in a custruzzione di una fabbrica intelligente.À u listessu tempu, Soly era assai ricunnisciutu.

wps_doc_5

Sforzate duramente è custruite sogni inseme per vincite u futuru.In u prossimu passu, basatu annantu à u principiu di u benefiziu mutuale è i risultati win-win, Soly hà da cuntinuà à travaglià dura per un bellu pezzu per migliurà u livellu d'innuvazione di l'ecunumia digitale è furnisce un supportu tecnicu per a trasfurmazioni di l'ecunumia di alta qualità di a China. efficienza di sviluppu.Benvenuti à i dirigenti di tutti i campi di a vita à a nostra cumpagnia per guidà, per chì l'amicizia pò cuntinuà è creà splendore!


Tempu di Postu: Nov-15-2022