Sistema di piattaforma di gestione è cuntrollu di logistica - u vostru butler logisticu intelligente

A logistica hè a vita economica di l'imprese.Sottu u sfondate di a fabricazione intelligente, u stabilimentu di u sistema di logistica intelligente hè l'unicu modu per u sviluppu intelligente di a logistica di l'impresa.A Piattaforma di Gestione è Control Logistica di Beijing Soly hè un sistema d'infurmazione chì integra un sistema di misurazione intelligente è un sistema di gestione è cuntrollu di logistica.Eseguite un cuntrollu tutale è scorta per l'affari di logistica di l'impresa.
imagine 1
L'attività di u sistema include principalmente l'affari di compra è vendita è l'affari di rispedizione.Hè principarmenti utilizatu per gestisce i veiculi in u prucessu di compra, vendita è reshipment internu.
imagine 2
E funzioni di u sistema sò principarmenti custituiti da moduli core cum'è l'ordine di u cuntrattu, a gestione di i clienti, a gestione di spedizioni di veiculi, u cumandamentu di voce, a gestione di a lista bianca è nera di i veiculi, u terminal à bordu, u sistema di pesatura senza assistenza, u modulu di cunferma di u puntu di scaricamentu, etc.
imagine 3
Trasferimentu di l'affari: u sistema rializeghja u cuntrollu in ciclu chjusu di tuttu u prucessu da a cunferma di carica di minerale à a pesata automatica in a sala di pesa à a cunferma di dumping à u puntu di dumping.
imagine 4
In quantu à u prucessu, attraversu a gestione di u prucessu di i veiculi di reshipment, i prublemi di risicu di u pesu ripetutu di i veiculi, una forte casualità è altri trasporti non conformi sò risolti.
imagine 5
In termini di dati, attraversu parechje paraguni di pesatura trà u speditore è u destinatariu, a verificazione di u cunsumu in transitu hè fatta in linea.Per i veiculi cù un cunsumu eccessivu di transitu, un ricordu di alarme anormale, l'aggiunta di lista negra, a pruibizione di spedizione di veiculi, etc.

Per mezu di a gestione duale di cuntrollu di u prucessu è di e dati, i prublemi di risichi logistichi cum'è più di un camion per a rispedizione è a perdita di merchenzie sò risolti.
nutizie 2
Siconda, attraversu a gestione periodica di u vagone, u vagone diventerà automaticamente invalidu quandu scade.Risolve i prublemi cum'è a mudificazione è a sostituzione di i veiculi, è evite l'inganni di i veiculi, chì pruvucarà perdite ecunomiche inutili à l'imprese.

Prucessu di compra è vendita: realizà a gestione di u prucessu di spedizioni di veiculi indipindentamente da i clienti è i fornitori, riceve ordini da i cunduttori, entra in a fabbrica per a registrazione, pesa i veiculi, carica in u magazzinu, stampate i biglietti è abbandunà a fabbrica.
nutizie 3
In termini di prucessu, attraversu a gestione di u prucessu di i veiculi d'esportazione, u prublema di i veiculi varii chì entranu in a fabbrica è tornanu à u magazzinu dopu a pesa hè risolta, è u prublema di gestione di risichi di a spedizione di u pruduttu finitu hè risolta.
nutizie 3
In termini di dati, l'alarma serà datu in u tempu in casu d'anormalità attraversu a comparazione storica di u pesu di tara di i veiculi, u monitoraghju di u voluminu di spedizione, etc.

Attraversu a gestione duale di cuntrollu di u prucessu è di e dati, pudemu risolve i prublemi di risichi logistichi cum'è a mudificazione di i trasporti di i veiculi di trasportu, a sostituzione di i veiculi, a perdita di merchenzie, è l'overshipment di merchenzie, per caccià e preoccupazioni per l'imprese. .

U Controlu Logisticu è Sistema di Misurazione Intelligente di Soly hà ottenutu u copyright di u software in 2018. Hè stata lanciata cù successu in West Mining Zinc Branch, Hebei Mining Division, Huaxia Longbaotong Mining, Baitong Mining è Jindi Mining.

Per mezu di a custruzzione di Beijing Soly Enterprise Logistics Management and Control Platform, un sistema di gestione è cuntrollu di logistica cumpletu serà custruitu per l'imprese.Realizà a determinazione di scenarii di misurazione, u prucessu di l'affari di logistica, è a gestione intelligente è u cuntrollu.Risolve u funziunamentu è u mantenimentu remoti in situ, un ponte di pesatura senza assistenza, a prevenzione è u cuntrollu di risichi logistichi è altri prublemi di gestione.Aiutà u dipartimentu di gestione logistica per migliurà l'efficienza di u travagliu è u livellu di gestione.Prumove u sviluppu di l'intelligenza logistica di l'impresa.

Beijing Soly Technology Co., Ltd si cuncentra nantu à a custruzzione di a gestione è u cuntrollu intelligente di l'impresa, è furnisce cunsultazione è guida nantu à a custruzzione di sistema di misurazione intelligente è sistema di gestione è cuntrollu di logistica.Garantisce a custruzzione intelligente di a logistica di l'impresa.


Tempu di Postu: Dec-27-2022