Shanya Southern Cement Intelligent Mine Project custruitu da Beijing Soly hà passatu l'accettazione cù successu

U 29 di nuvembre, u Prughjettu di Mina Digitale di Datong Limestone Mine di Hangzhou Shanya South Cement Co., Ltd. (in seguitu chjamatu Shanya South) hà participatu da Beijing Soly Technology Co., Ltd. hà passatu cù successu a rivista di i capi di u Dipartimentu di Risorse Naturali. di a Pruvincia di Zhejiang è esperti di l'industria, ponenu i fundamenti per u prossimu passu per scuntrà l'accettazione di e mine intelligenti naziunali.
Beijing Soly Technology Co., Ltd hà formulatu un schema tecnicu detallatu è u percorsu di custruzzione di mine intelligenti in cunfurmità cù i bisogni di trasfurmazioni di Shanya Nanfang per i minieri digitali è i Requisiti di Custruzzione per Mine Intelligenti Green in Pruvincia di Zhejiang emessi da u Dipartimentu di Risorse Naturali di Zhejiang. Pruvincia cum'è u standard di custruzzione, accelerated a custruzzione di una miniera intelligente ecunomica è pratica cù e so caratteristiche, è principia a custruzzione di u prughjettu di u sistema di dispatch intelligente di camion cù Shanya Nanfang.
imagine 1

Shanya South Dispatching Command Center

imagine 2

Sistema di spedizione intelligente di camion

U Prughjettu Shanya South Truck Intelligent Dispatching System intrapresu da Beijing Soly Technology Co., Ltd. usa in modu cumpletu a tecnulugia di posizionamentu satellitare globale, tecnulugia di cumunicazione wireless, tecnulugia nuvola, intelligenza artificiale, analisi di dati è altre tecnulugia.Basatu nantu à a teoria di ottimisazione di a pianificazione generale, u dispatch automaticu di l'equipaggiu di produzzione di stoe hè ottimizatu in tempu reale per ghjunghje l'ughjettu di una minera efficiente, sicura, intelligente è verde.
L'implementazione riescita di u sistema di spedizione intelligente di camion hà purtatu à Shanya Nanfang Cement risultati significativi di "trè miglioramenti, duie riduzioni è un raffinamentu": migliurà l'efficienza di a produzzione, migliurà u livellu di gestione, migliurà a velocità di reazione, riducendu i costi di gestione, riducendu accidenti di sicurezza è ottene una precisione precisa. fusione di minerale.
imagine 3

Installazione di terminal intelligente di sistema di spedizione intelligente di camion

À u listessu tempu, l'accettazione riescita di u prugettu hà verificatu una volta di più chì u prughjettu di u sistema di spedizione intelligente di camioni hè replicable, promotable è referential, è hè applicabile à ogni tipu di mine in casa è in l'esteru.In u futuru, Beijing Soly Technology Co., Ltd hà da travaglià inseme cù u vastu numeru di utilizatori di l'impresa minera per creà una miniera intelligente di benchmark è guidà u sviluppu di l'industria.


Tempu di Postu: Dec-27-2022