Soly hà vintu u primu premiu di u "Premio di Scienza è Tecnulugia di l'Industria di Metalli Nonferrosi Chine"

U prugettu appartene à u campu di l'ingegneria minera, è l'unità di supportu hè NFC Africa Mining Co., Ltd U scopu di u prugettu hè di risolve u prublema di ricuperazione sicura, efficaci è ecunomica di e risorse sottu à a cundizione di sfracicà delicatamente inclinata in. Chambishi Copper Mine attraversu a tecnulugia digitale è di l'infurmazione.

Mirandu à e cundizioni tecniche minera particulari di u corpu di minerale à punente di Chambishi Copper Mine, u prugettu fucalizza nantu à a tecnulugia di l'infurmazioni è si concentra in u cumpurtamentu umanu, l'efficienza di l'equipaggiu è u statu di a faccia di travagliu.Basatu nantu à a teoria di restrizioni TOC è u metudu di analisi 5M1E, u prugettu analizò in modu cumpletu i principali prublemi di colli di bottiglia chì limitanu a produzzione minera sottu a Mina di Rame Chambishi, hà formulatu u quadru di custruzzione di gestione di a produzzione è u sistema di infurmazione di cuntrollu adattatu per e caratteristiche di produzzione di a Mina di Rame Chambishi. hà stabilitu a prima piattaforma è u sistema di gestione di l'infurmazioni di produzzione è di cuntrollu di Zambia, è hà realizatu l'integrazione di un inseme di sistemi in piattaforme è sottosistemi multipli;Basatu nantu à u sistema MES, chì mira à u novu modu d'urganizazione di a produzzione di Chambishi Copper Mine, u sistema MES APP per a gestione è u cuntrollu di a produzzione hè statu sviluppatu cù l'usu pienu di a tecnulugia digitale è di l'infurmazione, allargendu i tentaculi di gestione è di cuntrollu finu à a fine di a produzzione. , è rializendu a gestione in tempu reale, fina è trasparente di u prucessu di produzzione.

A valutazione di i rializazioni di u prughjettu hà righjuntu u livellu internaziunale di punta, chì hè di grande significatu per a prumuzione di u sviluppu di a tecnulugia minera per i minerali rotti inclinati.

U travagliu di ricerca hè strettamente cumminatu cù a pratica di pruduzzione di a miniera, è i rializazioni sò trasfurmati in forze produttive in u locu, cù benefici suciali, ecunomichi è ecologichi evidenti.


Tempu di Postu: Nov-15-2022