U sistema intelligente di spedizioni di camion da Soly entra in u mercatu africanu di novu

In marzu di u 2022, Cui Guangyou è Deng Zujian, ingegneri di Soly, si sò imbarcati in a strada di l'Africa.

Dopu un volu di longa distanza di 44 ore è volendu più di 13 000 chilometri, sò sbarcati in Swakopmund, Namibia, è cuminciaru u travagliu criticu per u Prughjettu di u Sistema di Dispatching Intelligent Truck in a Mina di Uranium Swakop.

U sistema di spedizione intelligente di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (1)
U sistema di spedizione intelligente di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (7)
U sistema di spedizione intelligente di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (6)

In uttrovi 2021, Soly hà firmatu ufficialmente u cuntrattu u prughjettu chì hè u sicondu prughjettu di spedizioni di camion intelligenti chì hè sviluppatu da Soly in Africa.

U sistema di spedizione intelligente di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (5)

Per prumove u prugettu cù alta qualità, a spina tecnica in Soly hà realizatu ricerche dettagliate è approfondite nantu à i bisogni di l'utilizatori in anticipu, hà compilatu un pianu di cuncepimentu detallatu è di custruzzione, è hà sviluppatu versioni in cinese è inglese per tuttu u sistema, è aghjurnatu. scaricamentu di dati di pesatura, docking station di scanning è blending minerale, è appositamente compilatu u video tutoriale di operazione "Swakop Uranium Mine Edition".

U sistema di spedizione intelligente di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (4)

Versione cinese è inglese
Hè più in linea cù l'ambiente di lingua in Swakop Uranium Mine, chì hè più faciule per l'utilizatori à accettà è maestru, è u sistema hè più umanizatu.

Carica di dati di pesatura è stazioni di scansione
Realizà a cunnessione senza saldatura di dati di pesatura di camioni, dati di stazione di scansione è pianificazione di veiculi, ottimisate u prucessu di gestione è cuntrollu, è capisce chì e dati di stazioni di pesatura è di scansione sò trasparenti.

A gestione di u mischju di mine è l'aghjurnamentu di cuntrollu
Cumminatu cù dati di stazioni di pesatura è di scansione per una gestione precisa è u cuntrollu di u mischju di minerale, hè più in linea cù i bisogni di gestione è cuntrollu di produzzione di l'utilizatore.
I dui ingegneri è e spine tecniche senior, Cui Guangyou è Deng Zujian sò stati scelti per andà in u situ per a custruzzione.

U sistema intelligente di spedizioni di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (2)
U sistema di spedizione intelligente di camion da Soly entra di novu in u mercatu africanu (3)

Hè infurmatu chì a pruduzzione di uraniu in Namibia hè trà i primi in u mondu.I risorse di uraniu in Swakop Uranium Mine hè u terzu in u mondu è a Swakop Uranium Mine hè u più grande prughjettu d'investimentu industriale di a Cina in Africa.U Swakop Uranium Mine hà duie fosse, una adopta u sistema di spedizione di camion da a Cumpagnia di Moduli Americani, è l'altru implementerà u sistema da Soly Company.Allora Soly cumpetirà nantu à a listessa tappa cù i pionieri di l'industria per dimustrà u "Plan Chine" è "Model Shougang" di mine intelligenti.

Soly hà ancu sfruttatu sta opportunità per espansione ancu i mercati d'oltremare, rinfurzà a custruzzione di mine intelligenti, arricchisce a connotazione spirituale di "guida senza pilota", furnisce servizii megliu per a Mina di Uranium Swakop, è creà una nova carta di visita di "Shougang Brand" in i mercati d'oltremare. .


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022