Cuuperazione win-win I Soly è Huawei uniscenu a manu per custruisce mine intelligenti

mani per custruisce mine intelligenti

In risposta à a strategia naziunale di fabricazione intelligente 2025, chì permette a trasfurmazioni digitale di l'imprese di fabricazione, è aiuta à a custruzzione di mine intelligenti, Beijing Soly Technology Co., Ltd. cù anni di sperienza in a custruzzione digitale è intelligente di l'industria minera, unisce a manu cù Huawei. Technologies Co., Ltd. per dedicà inseme à l'industria minera intelligente.In a basa di parechji scambii tecnichi, i dui partiti anu cooperatu annantu à una quantità di prughjetti di custruzzione di mine intelligenti è esploratu l'integrazione tecnologica.

Ricertamenti, u sistema di gestione di a produzzione minera MES sviluppatu indipindentamente da Soly hè stata cumpletata a prova di cumpatibilità cù Huawei 5GC toB Solution 21.1.0 è ottenuta a certificazione tecnica Huawei.A prova di cumpatibilità hè stata urganizata è implementata da a Divisione Software di Soly Company.A prova hè stata cumpletata in una manera d'alta qualità, efficaci è liscia, aghjunghjendu un strumentu putente per Soly è Huawei per custruisce inseme mine intelligenti.

MES implica a produzzione, i materiali, l'energia, l'equipaggiu, a tecnulugia, a qualità, a misurazione è altre imprese, cumprese dodici moduli funzionali, chì hè a pianificazione di a produzzione, a pianificazione di a produzzione, u cuntrollu di a produzzione, l'inventariu di u produttu, a consegna di u produttu, a gestione di materiale, a gestione di l'energia, a gestione di l'equipaggiu, a gestione di a tecnulugia, a gestione di a qualità, a gestione di a misurazione è a gestione di u sistema.U sistema hà un sistema unicu di modellazione tridimensionale di cummerciale di "modelamentu di rotta di prucessu, mudellu di prucessu di gestione è modellazione di supportu di decisione".Basatu nantu à a gestione di l'imprese, cù u cuntrollu di u prucessu di produzzione cum'è u core, cù u prucessu di produzzione cum'è a linea principale, cù l'obiettivu di rinfurzà a capacità di cuntrollu di l'indici è di migliurà l'efficienza di a produzzione, aiuta l'imprese à stabilisce un sistema di gestione di produzzione digitale, realizà a produzzione standardizzata. urganizazione è cuntrollu, è rinfurzà a competitività core di l'imprese.

In u futuru, Soly è Huawei hà da rinfurzà ancu a cuuperazione prufessiunale, darà u ghjocu pienu à i so vantaghji rispettivi, è scopre è sviluppà inseme novi dimensioni è novi alture di a custruzzione intelligente di mine.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022